19 września 2012

25.Smerfy

Małe, niebieskie stworki zamieszkujące las znane są chyba wszystkim. Tej bajki nie da się zapomnieć. Wciąż pamiętam te czasy, kiedy to jako mała dziewczynka każdego dnia niecierpliwie czekałam na  Wieczorynkę ze smerfami w roli głównej, a do snu słuchałam Smerfnych Hitów . Pośród smerfnych postaci można odnaleźć siebie. Każdy z nich bowiem reprezentuje inną, wyjątkową osobowość. Ciekawa jestem którego smerfa Wy lubicie/lubiliście najbardziej , z którym się utożsamiacie :) Jeśli chodzi o mnie to na pewno była Smerfetka. Dziś patrzę na nią bardziej obiektywnie i nieco krytycznie.
W tym poście przedstawię Wam moją smerfną kolekcję. Do zrobienia tych figurek zainspirował mnie film Smerfy, którego oczywiście nie obejrzałam, bo nie było kiedy :)

Malarz

Śpioch

Zgrywus

Laluś

Pracuś

Poeta

Łasuch

Farmer

Osiłek

Maruda
 

Smerfetka

Smerfiątko

Ważniak
Papa Smerf
 

Gargamel

Klakier




Smerfna kolekcja

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Śliczne Saro ! Pozdrawiam twoja fanka : )

Marysia pisze...

Jakie fajne!

Unknown pisze...

Ważniak! ha ha:) też cierpię na brak czasu:( są niesamowite

Joanna pisze...

trololololo , fajny blog *.* masz talent no!:c zazdroszę:* NA PEWNO BĘDĘ WBIJAĆ NA TWOJEGO BLOGA JESTEM PO PROSTU POD WRAŻENIEM . Dodałabym do obserwujących , ale jakiś błąd ciągle się wyświetla nwm czemu :c / zapraszam na mój blog : www.wintersova.blogspot.com :)

schizofreniczna prostytutka pisze...

ojeeej, jakie śliczne <3

obserwujemy?

Tori pisze...

świetne te smerfy i w ogóle masz talent. też robię z modeliny, mam o tym post na moim blogu. wpadniesz ?? zaobserwujesz ?? odwdzięczę się, bardzo mi zależy

http://fashionversionofmycrazyworld.blogspot.com/

... pisze...

Nominowałam Cię u mnie na blogu do Liebster Award :)

Unknown pisze...

,,la la la la to jest smerfów świat'' ślicznie jaki fajny ten Klakier

Blue pisze...

Przepiękne !!!!!! ;))))
Zapraszam na mój początkujący były :) http://modelinanapatyku.blogspot.com

Anonimowy pisze...

No super robisz z modeliny <33 Śledze twój kanał od niedawna ale jestem podwrażeniem twoich umiejętności plastycznych. Wzoruje sie na tobie. Pozdrawiam, Nata ;P

Unknown pisze...

Jestem twoją wielką fanką i byłoby super gdybyś wpadła na blog: yashleyhekatemonster.blogspot.com

Prześlij komentarz