17 stycznia 2013

Rock&Roll

Hej wszystkim!
Wieki mnie tu nie było, zdaję sobię sprawę z zaniedbania bloga i nie naprawdę nie ma nic na moje usprawiedliwienie...
Zapraszam Was serdecznie do śledzenia mojego kanału na youtube, gdzie jestem bardziej aktywna :)
Dziś post o kilku rockowych charmsach, które pokazywałam już w filmiku, jednakże chciałabym zaprezentować je również w formie zdjęć :)  Mam nadzieję,że się Wam spodobają :)
Niestety w ostatnim czasie nie zrobiłam dużo z modeliny, ze względu na brak czasu...Obiecuję,że postaram się częściej tu bywać.

Czerwona Gitara
 
Znaczek Nirvany
 
Gitara Rock&Roll
 
Serduszko Love2Rock
 
 

8 komentarzy:

oli403 pisze...

Suuuuper!
Wszystkie 4 prace są genialne!
Strasznie mi się podobają! :)
Zapraszam również do mnie i czekam na komentarz :)))))

Modeliniaczka pisze...

Juhu!! Sara znowu na blogerze! :D
Charmsy są cudowne :3
Czekam na nowe posty :D
I zapraszam w wolnych chwilach do mnie :) Od nie dawna bloguje :P A zaczęłam lepić właśnie od Twoich tutków :)

... pisze...

Super! Fajnie, że znowu jesteś! :)

Anonimowy pisze...

Fajnie, że wróciłaś. Robisz świetne rzeczy. Może zajrzysz do mnie? Też wróciłam. Jutro u mnie modelinowy post. Serdecznie zapraszam :)

Modelinowe pisze...

Ładne to ;)Zapraszamy na naszego bloga-nikt nam nie komentuje ;'{

Dominika pisze...

Gitaryy <3 Cudowne !


Zapraszam do siebie: http://kobieca-strefa.blogspot.com/

Malicious Fox pisze...

Nominuję Twojego bloga do Liebster Award :)
Zapraszam:
http://bizu-blueberry.blogspot.com/2013/02/liebster-award.html

Decomama pisze...

masz świetne pomysły!!! gitara jest the best!!!

Prześlij komentarz